Twoja przeglądarka nie obsługuje JaaScript. Włącz, aby mogła poprawnie funkcjonować.

Obowiązek informacyjny: Założenie konta w sklepie internetowym

Obowiązek informacyjny: Założenie konta w sklepie internetowym fonex.pl

Twoje dane osobowe przetwarzane będą przez firmę Fonex K.T.M. Borowscy Sp.J., z którą możesz skontaktować się poprzez pocztę elektroniczną wysyłając wiadomość na adres sklep@fonex.pl. Możesz również skorzystać z poczty tradycyjnej - ul. Wręczycka 13/15, 42-202 Częstochowa.

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy lub podejmowania działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed jej zawarciem (założenie konta w sklepie internetowym) Podstawą prawną przetwarzania danych dla wskazanego celu / celów jest art. 6, ust. 1, lit. b RODO.

Masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, żądania od Administratora dostępu do danych, które Cię dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania i przeniesieniu danych.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, z zastrzeżeniem dwóch wyjątków:

Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane następującym kategoriom odbiorców, w zależności od Twojego wyboru sposobu realizacji umowy lub innej czynności przetwarzania:

Twoje dane osobowe będą przetwarzane tylko do czasu ustania obowiązku prawnego lub rezygnacji z usługi konta w sklepie internetowym.

Administrator może korzystać w Sklepie Internetowym z profilowania do celów marketingu bezpośredniego, ale decyzje podejmowane na jego podstawie przez Administratora nie dotyczą zawarcia lub odmowy zawarcia Umowy Sprzedaży, czy też możliwości korzystania z Usług Elektronicznych w Sklepie Internetowym. Efektem korzystania z profilowania w Sklepie Internetowym może być np. przyznanie danej osobie rabatu, przesłanie jej kodu rabatowego, przypomnienie o niedokończonych zakupach, przesłanie propozycji Produktu, który może odpowiadać zainteresowaniom lub preferencjom danej osoby lub też zaproponowanie lepszych warunków w porównaniu do standardowej oferty Sklepu Internetowego. Mimo profilowania to dana osoba podejmuje swobodnie decyzję, czy będzie chciała skorzystać z otrzymanego w ten sposób rabatu, czy też lepszych warunków i dokonać zakupu w Sklepie Internetowym.