Najczęściej zadawane pytania

  1. Czy muszę zakładać konto, żeby dokonać zakupu w Państwa sklepie internetowym?
    • Nie. W sklepie fonex.pl wprowadziliśmy opcję "Kupuję bez rejestracji". Po wybraniu produktów wskazaniu formy płatności i dostawy w kroku "02. Dane do wysyłki" należy zaznaczyć odpowiednią opcję oraz wypełnić formularz danymi adresowymi.
    • Zakupy bez rejestracji wiążą się z brakiem możliwości przeglądania historii zamówień.
  2. Jakie są koszty wysyłki?
    • Odpowiednie informacje są dostępne w dziale płatności i dostawa.
    • Koszt (brutto) dostawy produktów kurierem DPD:
      • 0 zł – przy realizacji zamówienia w formie przedpłaty, dla wartości zamówienia powyżej 800 zł.
      • 13 zł – przy realizacji zamówienia w formie przedpłaty, dla wartości zamówienia do 800 zł.
      • 16 zł – przy realizacji zamówienia w formie za pobraniem.
    • Koszt (brutto) dostawy produktów kurierem InPost:
      • 0 zł – przy realizacji zamówienia w formie przedpłaty, dla wartości zamówienia powyżej 800 zł.
      • 13 zł – przy realizacji zamówienia w formie przedpłaty, dla wartości zamówienia do 800 zł.
      • 16 zł – przy realizacji zamówienia w formie za pobraniem.
    • Koszt (brutto) dostawy produktów do paczkomatu InPost:
      • 0 zł – przy realizacji zamówienia w formie przedpłaty, dla wartości zamówienia powyżej 800 zł.
      • 12 zł – przy realizacji zamówienia w formie przedpłaty, dla wartości zamówienia do 800 zł.
    • Automat paczkowy Fonex: bezpłatnie
  3. Czy mogę odebrać towar osobiście?
    • Tak. Zapraszamy po odbiór zamówionego towaru do naszego sklepu stacjonarnego w Częstochowie przy ul. Wręczyckiej 13/15.
    • Warto upewnić się, że zamówione urządzenia są dostępne do odbioru pod nr. tel. 34 365-33-82.
    • Zapraszamy również do korzystania z naszego automatu paczkowego. Dzięki tej usłudze masz możliwość odebrania zamówionego towaru 24h/7.
  4. Czy wystawiacie fakturę VAT?
    • Do każdego zamówienia bez wyjątku wystawiamy dokument zakupu. Klient ma możliwość wyboru pomiędzy paragonem a fakturą VAT.
  5. Czy mogę zwrócić towar, jeżeli nie spełnia moich oczekiwań?
    • Zgodnie z obowiązującymi przepisami każdy klient będący konsumentem ma prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni. Po więcej informacji odsyłam do naszego regulaminu: pkt 8. Prawo odstąpienia od umowy.
  6. Jakim kurierem są wysyłane zamówienia?
    • Nasz sklep obsługują dwie firmy kurierskie:
      • DPD, www.dpd.com.pl, tel. 22 577 55 55,
      • InPost, inpost.pl, tel 722 444 000.
  7. W jakich godzinach jest otwarty Wasz sklep?
    • Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 17.00, oraz w soboty w godzinach 9.00 - 13.00.
    • Zamówienia w sklepie internetowym Fonex.pl można składać 24h / dobę.
  8. Gdzie znajduje się automat paczkowy Fonex?
    • Automat paczkowy zlokalizowany jest na tyłach budynku będącego siedzibą naszej firmy. Przypominamy, automat paczkowy umożliwia odebranie zamówienia o dowolnej godzinie, 7 dni w tygodniu. Korzystanie z automatu jest bezpłatne.