Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania
- Czy muszę zakładać konto, żeby dokonać zakupu w Państwa sklepie internetowym ??
- Nie. W sklepie fonex.pl wprowadziliśmy opcję "Kupuję bez rejestracji". Po wybraniu produktów wskazaniu formy płatności i dostawy w kroku "02. Dane do wysyłki" należy zaznaczyć odpowiednią opcję oraz wypełnić formularz danymi adresowymi.
- Zakupy bez rejestracji wiążą się z brakiem możliwości przeglądania historii zamówień.
- Jakie są koszty wysyłki ??
- Odpowiednie informacje są dostępne w dziale płatności i dostawa.
- Koszt (brutto) dostawy produktów:
- 0 zł – przy realizacji zamówienia w formie przedpłaty, dla wartości zamówienia powyżej 800 zł.
- 13 zł – przy realizacji zamówienia w formie przedpłaty, dla wartości zamówienia do 800 zł.
- 16 zł – przy realizacji zamówienia w formie za pobraniem.
- Czy mogę odebrać towar osobiście ??
- Tak. Zapraszamy po odbiór zamówionego towaru do naszego sklepu stacjonarnego w Częstochowie przy al. Armii Krajowej 1/3.
- Warto upewnić się, że zamówione urządzenia są dostępne do odbioru pod nr. tel. 34 365-33-82.
- Czy wystawiacie fakturę VAT ??
- Do każdego zamówienia bez wyjątku wystawiamy dokument zakupu. Klient ma możliwość wyboru pomiędzy paragonem a fakturą VAT.
- Czy mogę zwrócić towar, jeżeli nie spełnia moich oczekiwań ??
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami każdy klient będący konsumentem ma prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni. Po więcej informacji odsyłam do naszego regulaminu: pkt 8. Prawo odstąpienia od umowy.
- Jakim kurierem są wysyłane zamówienia ??
- Nasz sklep obsługuje firma kurierska DPD, www.dpd.com.pl, tel. 22 577 55 55.
- W jakich godzinach jest otwarty Wasz sklep ??
- Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 17.00, oraz w soboty w godzinach 9.00 - 13.00.
- Zamówienia w sklepie internetowym Fonex.pl można składać 24h / dobę.